تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۹۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد نوروزی کوروش زارعی ؛
سفر به جنوب هم فال است هم تماشا
کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضورش در شهر آبادان برای ایفای نقش در سریال «کیمیا» به مردم پیشنهاد داد در ایام نوروز به خرمشهر و آبادان سفر کرده و از آب و هوای خوب این شهرها لذت ببرند.

کوروش زارعی نویسنده، بازیگر و کاگردان تئاتر درباره پیشنهادی که برای نوروز به علاقمندان به سفر دارد گفت: به هموطنان عزیزم پیشنهاد می کنم که در ایام نوروز حتما سری به شهرهای خرمشهر و آبادان بزنند. با توجه به اینکه کاروان راهیان نور در این ایام در این شهرها نیز حضور دارد علاقمندان می توانند به همراه خانواده هایشان با سفر به این شهرهای جنوبی کشور از آب و هوای این مناطق و مکان های تفریحی آنها نیز بهره ببرند.

وی ادامه داد: من مدتی است که به خاطر بازی در سریال تلویزیونی «کیمیا» در آبادان به سر می‌برم. در طول این مدت آنقدر مردم آبادان و خرمشهر با مهربانی با ما برخورد کردند که هیچ کدام از ما تصور نمی کردیم که دور از خانواده خود هستیم. در طول این چند ماه مردم آبادان آنقدر خونگرم و مهمان‌نواز بوده اند که خود من تصمیم گرفتم در ایام نوروز برای چند روز خانواده ام را به این شهر بیاورم.

زارعی در پایان بیان کرد: آبادان علاوه بر داشتن بازارهای بزرگ و زیبا، محصولات را با قیمت‌های بسیار مناسبی عرضه می‌کند بنابراین مردم می‌توانند علاوه بر تفریح و دیدن مکان های دیدنی شهر، خرید خوبی هم انجام دهند. در واقع سفر به شهرهای جنوبی هم فال است و هم تماشا.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار