تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه و موزه شوش بیشترین بازدیدکنندگان نوروزی را دارد
فرماندار و رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شوش از استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهرستان در روزهای نخست تعطیلات نوروز 93 خبر داد.

رضا نجاتی روز دوشنبه اظهار کرد:آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) و نیز قلعه و موزه شوش بیشترین بازدید کنندگان نوروزی را دارد.



وی افزود:با هماهنگی انجام شده از 25 اسفندماه اماکن و جاذبه های تاریخی و طبیعی شوش برای بازدید مسافران و میهمانان نوروزی آماده شده ضمن اینکه در نوروز امسال شاهد سیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی در شوش هستیم.

وی افزود: شوش با توجه به موقعیت خاص خود در شمال خوزستان و با توجه به اینکه مدخل ورودی استان نیز به نوعی می باشد، شاهد حضور مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور از طریق راه آهن و خودرویی است.

فرماندار شوش افزود:در شهر شوش جاذبه های تاریخی ،مذهبی و طبیعی فراوانی وجود دارد که همه ساله با استقبال کم نظیر مسافران مواجه است و آب و هوای مطبوع بر افزایش سفر مسافران نوروزی افزوده است.

وی اضافه کرد: تا پایان روز سوم فروردین آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) ،قلعه و موزه شوش بیشترین بازدیدکننده را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر آثار باستانی دوره های مختلف تاریخ ، مناطق عملیاتی فتح المبین و نیز استان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) از جمله جاذبه های تاریخی ، گردشگری و زیارتی شوش می باشد که همه ساله در ایام نوروز شاهد سیل مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور است.

جاده های منتهی به شهرستان شوش در شمال خوزستان با ترافیک سنگین خودروها روبروست.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ظهیری
|
Kazakhstan
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
0
0
جالبه
:
:
:
آخرین اخبار