تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۹۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره میراث فرهنگی شوش خبر داد ؛
برپایی نمایشگاه کتاب در محوطه باستانی شوش
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش از برپایی نمایشگاه کتاب در محوطه تاریخی این شهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا پایان تعطیلات فعال است.

رضا چنانی امروز اظهار کرد: نمایشگاه کتابی با بیش از 5 هزار عنوان کتاب در محوطه تاریخی شهر شوش برپا شده است و این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه شامل کتاب‌های مذهبی، تاریخی، اجتماعی، رمان، شعر و قصه است و در کنار این نمایشگاه محصولات فرهنگی، کارت پستال و ... نیز به گردشگران عرضه می‌شود.

وی با اشاره به یکی از مشکلات بزرگ گردشگران در شهر شوش گفت: گردشگران در شهرستان شوش مشکل پارکینگ دارند و در نوروز سال‌جاری این مشکل برطرف شده است.

چنانی تاکید کرد: نبود پارکینگ باعث می‌شد که ترافیک بسیار سنگینی در ورودی سایت تاریخی شوش به وجود آید و این مسئله باعث نارضایتی گردشگران این شهرستان می‌شد و به این دلیل در سال‌جاری برای رفع این مشکل اقدامات اولیه صورت گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوش خاطرنشان کرد: در محوطه وسیعی در ورودی سایت تاریخی شوش مکانی برای تبدیل شدن به پارکینگ در اختیار قرار داده شده است و تا حد زیادی مشکلات پارکینگ گردشگران در این شهرستان برطرف شده است.

وی گفت: راه‌اندازی این پارکینگ امنیت خاطر گردشگران و کنترل ترافیک شهری را در پی دارد و گردشگران از این اقدام ابراز رضایت می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار