تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۹۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات اسکیت: تلاش کردیم اما بازهم کم بود
رییس هیات اسکیت خوزستان می‌گوید در سال گذشته برای این رشته بسیار تلاش کردیم اما معتقدم بازهم تلاش‌مان کم بود.

الهه مولی‌زاده اظهارکرد: برای به سامان رساندن ورزش در هر رشته‌ای به ویژه اسکیت که شرایط خاصی را برای بازی و فعال کردن جوانان نیاز دارد، می‌طلبد که هیات اسکیت در کنار ارگان‌هایی مانند شهرداری‌ها و سازمان‌هایی که در بخش عمرانی فعال هستند، کار کند تا ضمن بهره بردن از امتیازات و بودجه‌های آن‌ها، در تعریف محیط‌های ورزشی این ارگان‌ها را هدایت کند تا برای ایجاد بسترهای مناسب جهت ترویج رشته اسکیت تلاش کنند.

وی در ادامه گفت: هیات اسکیت استان در رده‌های سنی مختلف بخش‌های آقایان و بانوان تلاش‌هایی را انجام داد ولی من از نمره 20 به خودمان نمره 12 را می‌دهدم و به نظرم بازهم باید کار کرد.

رییس هیات اسکیت خوزستان افزود: اسکیت رشته‌ای است که موجب شادابی می‌شود و در تخلیه انرژی بسیار مناسب است، ضمن این‌که برای نوجوان و جوان هم جاذبه دارد.

وی در خصوص مهمترین برنامه هیات برای سال جدید عنوان‌کرد: قصد داریم در سال جدید با تمام شهرداری‌های استان جهت گسترش و توسعه زمین‌های مناسب اسکیت تعامل برقرار کنیم. هم‌چنین قصد داریم بین کوکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها جاذبه ایجاد کنیم؛ برای ایجاد این جاذبه هم می‌خواهیم در سال جدید جشنواره‌ها و مراسمات مختلفی را برگزار کنیم
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار