تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اورژانس جاده ای وبیمارستانی در خوزستان به صورت نامحسوس کنترل می شود
تیم های بازرسی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تعطیلات نوروزی با حضور در شهرستانهای تابعه بر نحوه عملکرد اورژانس های جاده ای و بیمارستانی نظارت می نمایند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، این تیم ها از ابتدای تعطیلات نوروزی به صورت نامحسوس و سرزده در اورژانسهای بیمارستانی حاضر شده و حتی گاهی به عنوان بیماران فرضی به کنترل سرعت عمل و نحوه رسیدگی کادر درمانی اورژانسها به بیماران میپردازند.

در صورت مواجه با هرگونه نارسایی احتمالی در تماس با حوزه ستادی دانشگاه به سرعت نسبت به مداخله جهت رفع نقص اقدام می کنند.

همچنین گروههای بازرسی در جاده های استان با استفاده از روشهای مناسب نظارتی به ارزیابی عملکرد پایگاههای اورژانس جاده ای می پردازند.

این گروهها، علاوه بر تیم های نظارتی معاونت های درمان و بهداشت و غذا و دارو و آموزشی و نیز اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه به فعالیت پرداخته و بر نحوه عملکرد آن تیم ها و مدیران کشیک واحدهای تابعه دانشگاه در سطح شهرستانها نظارت می نمایند.

همچنین از آغاز تعطیلات نوروزی نمایندگان ریاست دانشگاه با حضور در اورژانس بیمارستانهای دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز و باغملک و نیز مراکز بهداشتی درمانی شبانه روزی حمیدیه، هفتکل و دهدز با پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان کشیک این واحدها ملاقات کرده و ضمن ابلاغ پیام تبریک نوروزی ریاست دانشگاه به آنها از تلاشهای شبانه روزی این عزیزان در رسیدگی به مصدومین و بیماران تقدیر بعمل آوردند.

گفتنی است این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار