تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۹۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل سد و نیروگاه کرخه خبر داد ؛
بازدید 11 هزار مسافر از سد کرخه اندیمشک
محمد مراد بهداروند امروز اظهار داشت: در پنج روز اول تعطیلات سال نو تا کنون 11 هزار و 45 نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از این سد و نیروگاه آن بازدید کرده‌اند.

وی افزود: هم چنین در همین مدت یک هزار و 500 نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور از استان‌های مختلف کشور از این سد که یکی از افتخارات صنعت سد سازی کشور است بازدید کردند.

مدیر عامل سد و نیروگاه کرخه با بیان اینکه 80 نفر از پرسنل کار خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: مسافران در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی می‌توانند با خودرو از این سد بازدید نمایند ضمن اینکه برای بازدیدکنندگان وسلیه نقلیه عمومی در درب ورودی سد آماده است.

بهداروند ابراز داشت: برای آگاهی بازدیدکنندگان از مراحل ساخت این سد و نیروگاه بیش از 10 هزار بروشور حاوی اطلاعات فنی آماده شده است که بین آنان توزیع می‌شود.

سد و نیروگاه کرخه در 23 کیلومتری شمال غربی اندیمشک بزرگ‌ترین سد تاریخ ایران و اولین سد بزرگ کشور با طراحی و اجرای ایرانی می‌باشد که با داشتن دریاچه‌ای به طول 160 کیلومتر مربع یکی از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان و کشور می‌باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار