تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۹۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: مقابل تراكتورسازي غفلت نمي‌كنيم
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که به یک بلوغ فکری و تاکتیکی بسیار خوبی رسیده‌ايم، ‌گفت: تلاش مي‌كنيم دیدار مقابل تراكتورسازي همراه با کسب سه امتیاز باشد.

نعیم سعداوی اظهارکرد: سه بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است و می‌توان گفت از این به بعد حساسیت لیگ به اوج خود می‌رسد.

وی بیان‌کرد: تیم‌هایی که در حال سقوط هستند با تمام وجودشان تلاش می‌کنند تا امتیاز بگیرند و خود را در جدول حفظ کنند. تیم‌هایی هم که در بالای جدول در رقابتی تنگاتنگ به سر می‌برند تلاش می‌کنند جایگاه خود را حفظ کنند و حتی به نحوی آن را ارتقا ببخشند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به هر حال با توجه به این موضوع شاید شاهد یک شرایط انتحاری در جدول باشیم و می‌توان گفت شاید تک تک این بازی‌ها تکلیف تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده را مشخص کند.

وی با بیان این‌که خوشبختانه فولاد به یک بلوغ فکری و تاکتیکی بسیار خوبی رسیده است، افزود: از نظر هماهنگی هم بسیار خوب هستیم. در بازی با تراکتورسازی میزبان هستیم و تمام تلاش‌مان این است که مانند دیدارهای گذشته‌مان یک بازی بسیار خوب ارایه دهیم و امیدواریم این دیدار برای ما همراه با کسب سه امتیاز باشد.

سعداوی بیان‌کرد: پس از دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا که 28 اسفندماه بود تا یکم فروردین‌ماه به بازیکنان استراحت دادیم و از دوم فروردین‌ماه تمرینات‌مان را آغاز کردیم. ما تمرینات‌مان را براساس بازی با تراکتورسازی طراحی کردیم. شرایط خوبی داریم و امیدواریم از این میدان سربلند خارج شویم.

وی با بیان این‌که تراکتورسازی تیم خوبی است و قهرمان جام حذفی هم شده است، گفت: شاید به نحوی این تیم انگیزه صددرصدی برای قهرمانی در لیگ را نداشته باشد ولی برای حیثیت خود و همچنین برای این‌که شرایطش در جدول خیلی تغییر نکند، تلاش می‌کند تا بازی خوبی را ارایه دهد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه‌داد: با توجه به شرایط تراکتور، این‌طور نیست که ما مقابل آن‌ها غفلت و احساس کنیم به دلیل این‌که تراکتور انگیزه خاصی ندارد، با تمام وجود خود ظاهر نمي‌شود. مطمئنا آن‌ها تلاش می‌کنند با تمام توان ظاهر شوند و حتی دست پر هم برگردد.

سعداوی در ادامه خاطرنشان‌کرد: هواداران از ما حمایت و بازیکنان‌مان هم با تمام توان خود تلاش کرده‌اند که پاسخ محبت آن‌ها را بدهند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و ورزشگاه‌های خوزستان که شاید مدت‌ها خالی از تماشاگر بود، پر شود. تمام انتظارمان این است که هواداران با تمام وجود تیم خود را تشویق کنند.

ديدار فولاد خوزستان و تراكتورسازي تبريز از هفته بيست‌وهشتم ليگ برتر كشور، هفتم فروردين‌ماه از ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز برگزار مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار