تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد ؛
تشکیل ستاد تحقق اقتصادمقاومتی دراندیمشک
فرماندار اندیمشک گفت: ستاد تحقق اقتصاد مقاومتی برای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور تمام ادارات در اندیمشک تشکیل می‌شود.

حمید رضا گودرزی امروز اظهار داشت: در این ستاد که ریاست آن با فرماندار می‌باشد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر مشخص گردیده و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در آن عضویت دارند.

وی افزود: برنامه داریم که با تشکیل این ستاد و انجام کار مستمر و هماهنگ بتوانیم شعار امسال را در سطح شهرستان اجرایی نمایم و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های ادارات شهرستان استفاده خواهیم کرد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: اندیمشک با داشتن زمین‌های حاصلخیز کشاورزی و همچنین قرار داشتن در میان دو سد بزرگ کرخه و دز و مسیر ترانزیتی شمال به جنوب دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی می‌باشد که با برنامه ریزی و مدیریت جهادی می‌توان این ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: برای تحقق این شعار در سطح کشور یک عزم ملی نیاز است که خوشبختانه این امر در حال شکل‌گیری است و ما نیز به سهم خود تلاش داریم که با تشکیل این ستاد و استفاده از ظرفیت و توان کار‌شناسان و متخصصان در تمامی حوزه‌ها این امر را عملی سازیم.

وی ابراز داشت: مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش اساسی و کلیدی را به عهده دارند و باید با تغییر نگاه در نحوه مصرف به سمت درست مصرف کردن و استفاده بهینه از امکانات گام بردارند که نقش رسانه‌ها در این مقوله بسیار مهم و تاثیر گذار است.

فرماندار اندیمشک در پایان با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مطمئنا برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مدیریت جهادی نیاز است و همه باید تلاش کنیم که به سمت اهداف مهمی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند حرکت کنیم که با توجه به دستور ریاست محترم جمهور و تاکیدات و برنامه ریزی‌های استاندار افق‌های پیش‌رو در این زمینه بسیار روشن است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار