تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۹۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی:
امسال 388 میلیارد تومان سهم سرمایه گذاری مردم اهواز در امور شهری است
شهردار اهواز از 388 میلیارد تومان به عنوان سهم سرمایه گذاری مردم در امور شهری این شهرستان در سال 1393 خبر داد.

سید خلف موسوی عنوان کرد: شهرداری اهواز در گردش اقتصادی استان نقش مهمی دارد و امسال به تبعیت از فرمایش رهبر معظم انقلاب، مشارکت های اقتصادی مردم در امور شهر را مورد حمایت قرار می دهیم.

وی افزود: با مصوبه شورای شهر اهواز، در بودجه امسال 388 میلیارد تومان به عنوان سهم سرمایه گذاری مردم در بخش اقتصاد شهری تعیین کرده ایم که قطعاً تحقق این بودجه می تواند گامی به سوی تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

شهردار اهواز بیان کرد: هنوز ظرفیت های خالی فراوانی در کالبد اقتصادی شهر وجود دارد که می شود آنها را بالفعل کرد و از این طریق در جهت ایجاد فرصت های شغلی و ارزش افزوده گام های اساسی برداشت.

موسوی با تاکید بر اینکه ظرفیت فراوانی از بخش خدمات هنوز خالی و زیرساخت های آن آماده است، افزود: از تمامی مردم خوزستان می خواهم تا سرمایه های خود را به استان خوزستان اختصاص دهند و از فرار سرمایه به خارج از استان جلوگیری کنند زیرا با وجود جمعیت حدود پنچ میلیون نفر و همچنین فضاهای مناسب برای سرمایه گذاری توان جذب سرمایه های بالا در این استان وجود دارد.

وی در پایان گفت: قطعاً تحول در شهر اهواز می تواند منشا تحول در استان شود و این تحول با مشارکت مردم سریعتر اتفاق خواهد افتاد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار