تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۹۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد ؛
انجام طرح‌های کلان هلال احمر در سطح استان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امسال طرح‌های کلانی توسط جمعیت هلال احمر در شهرهای مختلف استان خوزستان انجام خواهد شد.

علی خدادادی امروز اظهار داشت: با توجه به سفر مقام معظم رهبری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، لازم بود هلال احمر خوزستان اقدامات اولیه و هماهنگی‌های لازم را برای اعزام اورژانس و نیروی آماده به منطقه انجام دهد.

وی ادامه داد: هماهنگی و اعزام نیرو‌هایمان در این فرصت محدود به منطقه تقریبا یک مانور برای جمعیت هلال احمر خوزستان بود که توانستیم با موفقیت آن را به اتمام برسانیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به برنامه‌های آینده این جمعیت، بیان کرد: برنامه‌های کلانی برای هلال احمر خوزستان در نظر گرفته‌ایم که در سال جاری آن را انجام خواهیم داد، همچنین در حوزه آبادان و خرمشهر نیز قرار است با کمک منطقه آزاد طرح‌های خوبی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: 101 هزار نقشه، 290 هزار بروشور و 170 هزار از سایر اقلام فرهنگی توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان در بین مسافران نوروزی استان توزیع شد.

خدادادی اضافه کرد: در کنار برپایی بیش از 40 پایگاه سیار و ثابت هلال احمر، چادرهای دوست دار کودک و چادرهای نماز برای مسافران نوروزی در سطح استان خوزستان بر پا شده است.

وی ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های سیار و ثابت هلال احمر خوزستان بسته‌های فرهنگی و بازی را برای کودکان خود دریافت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار