تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۹۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سید خلف موسوی:
تدارک 3محل برای اسکان مهمانان‌نوروزی دراهواز
سید خلف موسوی عنوان کرد: در پارک لاله دو هزار تخته چادر و در پارک کارون نیز هر شب بین 100 تا 150 چادر در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.

وی ضمن تبریک سال نو به مردم کشور به ویژه شهروندان اهواز افزود: امسال برای اسکان مهمانان نوروزی سه محل را تدارک دیده ایم که یکی از آنها نمایشگاه بین المللی است و در این محل یک هزار و 963 چادر به مسافران ارائه شده است.

شهردار اهواز بیان کرد: در محل نمایشگاه بین المللی برای اسکان مهمانان ایستگاه های حمام، سوپر مارکت، سالن پخش فیلم، نانوایی، غذای گرم و همچنین آب سرد و یخ راه‌اندازی شده است.

موسوی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و عدم سردرگمی برای یافتن آدرس ها و یا حتی جاذبه های گردشگری اهواز، تعداد 15 کیوسک از من بپرس در سطح شهر استقرار یافته اند و همه روزه از ساعت 8 صبح تا21 شب در خدمت مسافران نوروزی هستند.

وی یادآور شد: در این کیوسک ها نقشه شهر اهواز، دفترچه راهیان نور، دفترچه ایام فاطمیه، سی دی فیلم جاذبه های گردشگری، فرم نظرسنجی، کیسه زباله و تقویم نوروزی توزیع می شود.

شهردار اهواز گفت: امسال شهروندان و مهمانان نوروزی شهر اهواز را به لحاظ آرایش شهری، فضاهای سبز فراوان، ایجاد فضاهای مفرح در ساحل و روشنایی شهر به شکل جدید و متفاوت با سالهای گذشته دیده اند.

موسوی در پایان گفت: امسال پارک مهر را به عنوان شهر گل با چهار هکتار ساختیم و فضاهای سبز مسیر ساحلی گلستان و شرق کارون و همچنین محلات را نیز توسعه دادیم.

رودخانه کارون با هشت دهنه پل، بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی، عمارت ماپار، هتل قو، دانشسرای مقدماتی پسران، سرای معین التجار و دانشکده ادبیات از جاذبه های گردشگری شهر اهواز به شمار می‌روند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار