تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۹۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا کنون ؛
انجام 49 عملیات امداد و نجات نوروزی درخوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: 49 عملیات امداد و نجات از آغاز طرح نوروزی تاكنون توسط این جمعیت انجام شده است.

دکتر علی خدادادی اظهار كرد: در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ابتدای طرح نوروزی، 48 مورد از اين مجموع اين عمليات مربوط به تصادفات جاده ای و یک مورد نيز عملیات کوهستانی بوده است.

وی ادامه داد: از 156 نفر مصدوم در اين حوادث جاده‌ای، 52 نفر به بیمارستان منتقل و 35 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه 500 امداد گر و نجات گر در طول ایام نوروزی در اجرای طرح حضور دارند، افزود: 40 پایگاه و پست امدادی در سراسر استان برای رسیدگی به حوادث مختلف در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند.

خدادادي گفت: از جمله فعالیت های پایگاه امدادی هلال احمر، مراجعه حضوری مسافرین نوروزی به پایگاه های امداد و نجات است كه در اين ايام، 2 هزار و 300 نفر به صورت درمان سرپایی و 23 نفر به درمانگاه ها و بیمارستان ها انتقال داده شده اند.

وي تصریح کرد: از دیگر اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان می توان به پوشش امدادی کاروان راهیان نور اشاره کرد که تا کنون به بیش از 5 هزار و 643 زائر سرزمین های دفاع مقدس جنوب، خدمات امدادی سرپایی داده شده و 19 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در خصوص اسکان اضطراری مسافرین نوروزی اظهار کرد: در اين مدت بیش از 10 هزار نفر از مسافرین نوروزی در پایگاه های امدادی هلال احمر در خوزستان اسکان اضطراری شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار