تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۹۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام نوروزی و شروع به کار سرپرست دانشگاه شهید چمران
به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز به کار سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر محمد رعایایی پیامی به اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه صادر کرد.

متن پیام سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز به این شرح است:

حال که هم زمان با آغاز سال جدید و فرا رسیدن عید باستانی نوروز، مسئولیت سرپرستی دانشگاه از سوی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری بر عهده اینجانب سپرده شده و در واقع امتحان و آزمون دیگری از سوی پروردگار، پیش پای این بنده کوچک قرار گرفته است؛ روزهای بهاری و فصل سرزندگی طبیعت را به همه شما شادباش می گویم و از کوشش های تمامی نیروهای علمی و اداری دانشگاه سپاسگزاری می کنم. از خداوند بزرگ می خواهم تا همه ما را در برداشتن گام های بلند و استوار برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در بخش آموزش عالی کشور، یاری و همراهی کند.

بی گمان، فراهم آوردن بسترهای لازم برای توسعه آموزشی، علمی و فرهنگی و ارتقای کیفی دانشگاه، نیازمند سیاست گذاری، برنامه ریزی و مدیریت فعال و مشارکتی است. از این رو، از همه اعضای محترم هیات علمی و کارکنان سخت کوش دانشگاه انتظار دارد با ارائه پیشنهاد، راهکار و انتقاد از عملکرد سازمانی مدیران، مسئولان دانشگاه را در ایجاد محیطی امن و با نشاط که زمینه ساز حرکت رو به جلوست، یاری کنند.

اینجانب نیز متقابلا با بهره گیری از تجربیات و برنامه های مفید مدیران کنونی و استفاده از نیروهای فعال، خلاق و کارآمد می کوشم تا با اصلاح و تغییر پاره ای از آیین نامه ها و روش های اداری و بهبود بخشیدن به آنچه که چه بسا موجب آزردگی خاطر دانشگاهیان شده است، سهم و نقش خود را در این حرکت سازنده در دوران جدید پیش رو، ایفا نمایم.
:
:
:
آخرین اخبار