تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۰۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تيم‌فوتسال‌بانوان‌نفت‌آبادان:می‌توانیم قهرمان یا نایب‌قهرمان ليگ برتر شویم
سرمربی تیم فوتسال بانوان پخش و پالایش نفت آبادان گفت: باتوجه به نتایجی که در نیم‌فصل نخست کسب کردیم و پتانسیلی که بازیکنانم دارند، امسال می‌توانیم قهرمان یا نایب‌قهرمان لیگ برتر شویم.

رز جدیدی‌زاده اظهارکرد: تمرینات‌مان را برای آمادگی جهت حضور در دور برگشت لیگ برتر كشور آغاز کرده‌ا‌یم. باتوجه به این‌که لیگ برتر فوتبال کشور هم به پایان رسیده است و هر تیم می‌تواند دو بازیکن فوتبالی جذب کند، به نظرم در نیم‌فصل دوم تیم‌ها قوی‌تر می‌شوند. در کل این نیم‌فصل نسبت به دور رفت کمی حساس‌تر است.
 
وی بیان کرد: احساس می‌کنم رقابت‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و کارمان حتي مقابل تیم‌هایی که در نیم‌فصل اول با تفاضل گل برابر آن‌ها به پیروزی رسیدیم، سخت‌تر می‌شود و به همین دلیل تمرینات‌مان را از چند روز پيش آغاز کردیم و بازیکنانم لطف کردند و در اولین جلسه تمرینی تیم حضور پيدا كردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پخش و پالایش نفت آبادان گفت: اولین دیدار ما در دور برگشت رقابت‌ها 22 فروردین‌ماه مقابل شهریار در تهران است و تا آن زمان تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم.

جدیدی‌زاده درباره هدف تیمش در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ عنوان کرد: ما در ابتدای فصل به باشگاه اعلام کردیم که امسال حتما جزو شش تیم قرار می‌گیریم ولی باتوجه به نتایجی که در نیم‌فصل نخست به دست آوردیم و کارایی شاگردانم، متوجه شدم که این پتانسیل را داریم که اگر خدا بخواهد قهرمان یا نایب‌قهرمان شویم.

وی ادامه داد: امسال چند رقیب خیلی سرسخت مانند حفاری، پرسپولیس و تیم قزوین داریم و در حال حاضر هم اختلاف امتیازی ما با تیم‌های اول و دوم زیاد نیست و با 28 امتیاز در رده سوم قرار گرفته‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پخش و پالایش نفت آبادان در ادامه درباره دور رفت رقابت‌ها گفت: باتوجه به این‌که امسال کارمان را زیر نظر پخش و پالایش نفت آبادان آغاز کردیم، در ابتدا برای اعزام‌ها مشکلاتی داشتیم ولی مختاری، مدیر پخش و پالایش نفت آبادان سعی خود را کرد تا این مشکلات برطرف شود و تا آن جا که از دستش برآمد به تیم رسیدگی کرد. در کل بانوان در فوتسال از نظر مالی، اعزام‌ها و قرارداد با مشکل مواجه هستند اما به نظرم ما یکی از تیم‌های خوش‌شانس لیگ هستیم و مشکلات‌مان نسبت به سایر تیم‌ها بسیار کم‌تر است.

وی بیان کرد: به هر حال خوشبختانه در ابتدای فصل کارمان را خوب آغاز کردیم، البته در پایان نيم‌فصل متاسفانه بازیکنانم با آسیب‌دیدگی‌ها‌یي مواجه و بسیار اذیت شدند که جا دارد از آن‌ها به دلیل این‌که با هر دردی بازی کردند و اعتراض هم نکردند، تشکر کنم.

جدیدی‌زاده در پایان گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که در نیم‌فصل نخست با آن مواجه بودیم، این بود که برخی از تیم‌های پایین جدول مقابل ما حاضر به بازی نشدند و باتوجه به این‌که ما به بالا بردن تفاضل گل نیاز داریم، این موضوع به ضرر تیم ما می‌شود و این بی‌انصافی است. سال گذشته هم به دلیل این‌که چند تیم مقابل ما در آبادان حاضر به بازی نشدند، تفاضل گل‌مان پایین آمد و باعث شد در حالی که با تیم متین هم‌امتیاز بودیم، در رده چهارم قرار بگیریم. البته می‌دانم كه در نیم‌فصل دوم با مدیریت قوی‌ای که مسوولان دارند، مشکلات کمتر می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار