تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۰۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله موسوی جزایری:
ایام فاطمیه بین مردم خوزستان نهادینه‌شده است
ایام فاطمیه از اهیمت خاصی بین مردم خوزستان برخوردار است و عزاداری در این روزها بین مردم این استان نهادینه شده است/برای عزاداری های ایام فاطمیه باید اهمیت بسیاری قائل شد زیرا این مراسم مورد اهمیت امام زمان (عج) است
امام جمعه اهواز گفت: ایام فاطمیه از اهیمت خاصی بین مردم خوزستان برخوردار است و عزاداری در این روزها بین مردم این استان نهادینه شده است.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم محوری ایام فاطمیه (س) شهرستان اهواز در صدا و سیمای مرکزی خوزستان عنوان کرد: برای عزاداری های ایام فاطمیه باید اهمیت بسیاری قائل شد زیرا این مراسم مورد اهمیت امام زمان (عج) است و به همین منظور در این ایام و به دلیل این که این ایام در بین مردم خوزستان اهمیت بسیار ویژه ایی دارد هیئتی از  طرف مرجع تقلید بزرگ آیت الله وحید خراسانی برای تشویق و یادآوری هیئت های استان خوزستان و به ویژه شهرستان اهواز اعزام شده است.

وی افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران شفاف است و براساس همین باورها استوار شده است. حتی بعد از انقلاب اسلامی، شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) را با عنوان وفات یاد می کردند تا اینکه رهبر معظم انقلاب با جسارت و شجاعتی وصف ناپذیر واقعه شهادت فاطمه زهرا را به طور صریح بیان کرد و قاتلان آن حضرت را معرفی کرده و با این کار خود ارکان وجود اهل سنت را به لرزه در آورد و ایام فاطمیه را در کشور نهادینه کرده و این روزها را در تقویم های کشور ثبت شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: برنامه هایی را که در ایام فاطمیه در شهرستان اهواز مقرر شده برنامه های بسیار خوب و مفیدی هستند و مواکب و هیئت ها نیز همواره در مراسم ها در محلات خود وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دادند اما ما از  آنها این درخواست را داریم که در روز شهادت که مصادف است با 14 فروردین 93 در یک اجتماع عام و بزرگ در خیابان سلمان فارسی حاضر شوند که این عمل در روز قیامت باعث می شود که همگی ما مورد شفاعت حضرت فاطمه زهرا قرار گیریم. از کلانشهر اهواز نیز بیش از این انتظار می رود و امیدواریم عزاداری و اجتماعی با حضور بیش از 100 هزار نفر داشته باشیم.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: در همه جای استان خوزستان مردم ولایت مدار و شیعه وجود دارند که اینها مانند قطرات باران هستند که در صورت جمع شدن می توانند سیلی عظیم را به وجود بیاورند و ما امیدواریم که در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا شاهد این امر باشیم و از هم اکنون برای آن تبلیغ کرده و افتخارات خود و استان را حفظ کنیم.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گیاهان درمانگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
0
با سلام
لطفا ما را در لیست پیوندهای خود ثبت کنید.
باتشکر فراوان
:
:
:
آخرین اخبار