تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۰۰۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفیعی خبر داد؛
17 مصدوم براثر واژگونی مینی بوس در باغملک
مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از مصدوم شدن 17 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در باغملک خبر داد.

رضا رفیعی اظهار داشت: این مینی بوس دهم فروردین در کیلومتر 10 شهرستان باغملک به روستای کیدن ساعت 20 و 30 دقیقه واژگون شد و 17 مصدوم آن به بیمارستان انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین یک خودرو پراید در محور شوشتر ـ مسجدسلیمان ساعت 18 و 40 دقیقه روز دهم فروردین واژگون شد و سه نفر مصدوم و 2 نفر در این تصادف فوت شدند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان خوزستان تصریح کرد: در برخورد دو خودروی پراید در محور بهبهان ـ رامهرمز ( روبروی روستای سرجولکی ) که ساعت 18 و 30 دقیقه دهم فروردین رخ داد یک نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

رفیعی بیان کرد: ساعت 14 و 30 دقیقه دهم فروردین نیز یک دستگاه موتور سیکلت در ورودی اندیمشک ـ دزفول ( روبروی پارک 7 تیر ) دچار حادثه شد که فرد موتور سوار جان خود را از دست داد.

وی در پایان گفت: در برخورد دو دستگاه تریلر و خودرو پراید که در تاریخ دهم فروردین ماه ساعت 11 و 30 دقیقه و در دروازه قرآن حسینیه شهرستان اندیمشک رخ داد دو نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند.

آمار تصادفات جاده ای دهم فروردین ماه 112 بوده است.

رضا رفیعی همچنین اظهار کرد: متاسفانه در ایام نوروز حجم ترافیک جاده ها بالاست و برخی مردم به دلیل عدم توجه کافی به رانندگی خود، تعطیلات شاد نوروزی را به کام خانوادشان تلخ می کنند.

وی افزود: متاسفانه در ادامه حوادث نوروزی، روز نهم فروردین یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه تندر90 در کمبرندی سوسنگرد به بستان جان خود را از داد و خانواده اش را در این روزهای شیرین، داغدار کرد.

رفیعی همچنین تادامه داد: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در کیلومتر 20 محور ماهشهر ـ هندیجان ساعت 15 و 30 دقیقه نهم فروردین نیز سه نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان خوزستان کل حوادث روز نهم فرودین ماه که منجر به حضور نیروهای امدادی فوریت های پزشکی در محل شد را 98 حادثه عنوان کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار