تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۰۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری تجمع بزرگ عزاداران‌ فاطمی در اهواز
فرماندار اهواز گفت: تجمع بزرگ عزاداران فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز باحضور مداحان اهل بیت ˈعˈبرگزار می شود.

مهندس عبدالعزیز فدعمی فرماندار با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 14 فروردین مطابق با سوم جمادی الثانی سالروز شهات حضرت فاطمه(س) در محل خیابان سلمان فارسی با حضور مردم و هیات های مذهبی و اجرای مداحان اهل بیت، حاج صادق آهنگران و نزار قطری برگزار می شود.

فرماندار اهواز افزود: خوشبختانه در سال 92 ایام عزاداری اهل بیت بویژه در ماه محرم و صفر با حضور با شکوه و پرشور مردم اهواز جلوه ای از عشق به خاندان عصمت و طهارت را به نمایش گذاشت و پوشش این مراسم ها در شبکه های مختلف تلویزیونی قابل توجه بود.

وی افزود: با وجود تجارب مراسم گذشته امیدواریم امسال نیز مراسم با حضور گسترده مردم و شایسته مقام اهل بیت (ع) برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین بلک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیز دراین جلسه گفت: مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) امسال با حضور مردم و هیات های مذهبی به صورت ویژه انجام می شود و علاوه بر برنامه متمرکز در مرکز شهر، برنامه های مختلف دیگری نیز توسط هیات های مذهبی و مساجد تدارک دیده شده است.

وی افزود: درهمین راستا همایش هیات های مذهبی با حضور حضرت آیت الله جزایری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اهواز در صدا و سیما برگزار شد.

وی افزود: بنا به اظهار مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان در این جلسه شهر اهواز ظرفیت قابل توجهی برای تدارک برگزاری مراسم با شکوه و نمایش رسانه ای حضور عظیم مردم عاشق اهل بیت (ع) دارد که نیازمند عزم و همکاری دستگاه های مختلف است و به یاری خداوند و برکت حضور مردم محقق خواهد شد.

وی به نقل از مسلم رحیمی افزود: هماهنگی لازم جهت پخش زنده از طریق شبکه های تلویزیونی فراهم شده است و لازم است اطلاع رسانی به مردم با به کارگیری ظرفیت همه دستگاه های اجرایی صورت پذیرد و صدا و سیما نیز از همه ظرفیت های موجود بهره در این راستا بهره خواهد گرفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار