تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
دشمنان انقلاب ایمان مردم را نشانه گرفته‌اند
امام جمعه اهواز گفت: دشمنان انقلاب ایمان مردم را نشانه گرفته‌اند.

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز با اشاره بیانات مهم مقام معظم رهبری در ابتدای سال در مشهد مقدس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال رهنمودهای مهمی در خصوص اقتصاد و فرهنگ عنوان کردند که لازم است مسئولان و مردم به شکل جدی به این فرمایشات توجه کنند. وی با اشاره به اهمیت اقتصاد گفت: توجه جدی به اقتصاد مقاومتی، کشور را در مقابل تحریم‌ها ایمن خواهد کرد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 93 مسئولان و مردم با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه‌های شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که ارتقاء فرهنگ در جامعه از اقتصاد مهم‌تر است، چراکه فرهنگ مانند هوایی است که در آن تنفس می کنیم ، اگر این هوا پاکیزه باشد تاثیر خوبی بر مردم دارد و اگر آلوده باشد نیز تاثیر منفی بر مردم خواهد گذاشت.

آیت‌الله موسوی جزایری افزود: مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اسلامی تذکرات بسیاری را داده اند.

وی ابراز داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمامی آسیب های موجود در جامعه را مربوط به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه در بعضی موارد نیز شاهد کم کاری ها از سوی برخی از مسئولان بوده‌ایم.

امام جمعه اهواز افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند ؛ از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان انقلاب برای بی اعتقاد کردن مردم، ایمان را نشانه گرفته اند .

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص حجاب در جامعه، گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که، آزادی برای همه مردم کشور وجود دارد اما این آزادی باید در محدوده قوانین و مقررات شرعی و قانونی دین اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطبه‌ها به برگزاری باشکوه آیین سوگواری فاطمه زهرا(س) در این استان اشاره کرد و  عنوان داشت: ایام فاطمیه جای جای استان به ویژه شهر اهواز  با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

وی در پایان متذکر شد: مردم ولایتمدار استان خوزستان و شهر اهواز اجازه ندادند تا ایام فاطمیه تحت تأثیر ایام نوروز قرار بگیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار