تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۰۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان:
عزم‌ملی‌زمینه‌تحقق‌مدیریت‌جهادی‌رافراهم‌می‌کند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: تلاش مسوولان، کمک مردم و داشتن عزم ملی زمینه تحقّق مدیریت جهادی را فراهم می کند.

اخلاق محمدیان ضمن تبریک سال نو، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید با عنوان ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ گفت: تلاش، خدمت رسانی، ایجاد هماهنگی و وحدت در صحنه های اقتصادی و فرهنگی را در سال جدید باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با بیان این که این نام گذاری به معنای مبارزه جدی و همگانی در این دو عرصه علیه استکبارجهانی است اظهار داشت: می توان با استفاده درست از ابزارها و اقدامات هدفمند و صحیح گام های مثبتی برداشت و با مدیریت درست و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت تولیدی تلاش کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم ، برنامه ریزی و پرداختن به موضوعات اصلی را شرط تحقق اهداف این نامگذاری برشمرد و در ادامه اظهار داشت: در این سال مجموعه شرکت شهرک های صنعتی خوزستان نیز تلاش خود را در راستای تحقق سیاست ها و منویات رهبر معظم انقلاب در حیطه کاری خود به کار خواهد بست.

وی ابراز امیدواری کرد با تحقق منویات مقام معظم رهبری، در سال جاری شاهد رونق اقتصادی، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در بخش صنعت باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار