تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۰۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت جنوب:
انقلاب‌اسلامی،صهیونیسم‌وامپریالیسم‌رامچاله‌کرد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب، پیروزی انقلاب اسلامی را طوفانی الهی برای در هم نوردیدن و مچاله کردن مکاتب ضاله صهیونیسم و امپریالیسم عنوان کرد.

سیدشهریار موسوی صبح امروز در گردهمایی بسیجیان و نظارت ستادی عملکرد سالانه پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب و در جمع بسیجیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان اینکه ملت ایران از دیرباز تاکنون موحد و یکتاپرست بوده‌اند اظهار کرد: ورود اسلام به ایران با استقبال ایرانی‌ها مواجه گشت و از آن هنگام تاکنون ایرانیان با عشق به اهل بیت (ع) و الهام از قیام عاشورای حسینی (ع) با هرگونه ظلم مقابله کرده‌اند.

وی، شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را از مصادیق بارز این عشق و علاقه عنوان کرد و افزود: تحلیل‌گران سیاسی دهه 70 میلادی تصور این را هم به ذهنشان خطور نمی‌دادند در ایران و منطقه استراتژیک خاورمیانه انقلابی اسلامی با چنین عظمت و شوکتی شکل بگیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب ادامه داد: تصور آنها این بود که تغییرات و رفرمی مشابه آنچه که در نمایشنامه فرمایشی انقلاب سفید در دوران پهلوی شکل گرفت در ایران رخ خواهد داد که برای منافع نظام سرمایه‌داری و صهیونیسم که جریانی نامشروع و مسموم است خطری به‌وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که ریشه در دین خواهی و حکومت دینی همراه با اقتصاد اسلامی دارد با پیروزی‌اش بر تمام معادلات و حساب و کتاب‌های صهیونیسم جهانی و امپریالیسم خط بطلان کشید و همچون طوفان آنها را درهم نوردید و مچاله کرد.

موسوی با مقایسه مکتب اسلامی با سایر مکاتب جهان گفت: در مکاتب دیگر آزادی و استقلال در گرو خواسته‌های بشر است اما در مکتب اسلام، خداوند باری تعالی ملاک‌هایی قایل شده ولی اختیار این ایدئولوژی را بر عهده خود انسان نهاده است.

وی، شکست آمریکا به‌عنوان نماد امپریالیسم و هم پیمانانش در مقابله با انقلاب اسلامی طی حوادث و رویدادهای متعدد پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه الهی بودن و پشتوانه الهی داشتن آن توصیف کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب اضافه کرد: در این نظام مقدس که با رهبری خردمندانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با تکیه بر عقبه‌ی مردمی توانسته اقتدار آمریکا را در منطقه و جهان در هم بپیچد و هیمنه پوشالی آنرا فرو ریزد، پایداری و بیداری مردمی و اعتقاد به الهی بودن این نظام موجب تقویت و توانمندی روزافزون آن در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان شد.

وی، تحریم‌ها و فشار غربی را توطئه‌ای قدیمی و شکست خورده دانست و گفت: پیروزی در مذاکرات هسته‌ای و تمایل روزافزون غربی‌ها برای مذاکره با ایران و پذیرش حقوق قانونی ملت ایران نتیجه ایستادگی ملت غیور ایران است.

موسوی خاطرنشان کرد: اگرچه این نتایج مثبت حاصل یک پیروزی بزرگ و ارزشمند برای ملت مسلمان ایران است اما همانطوری که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند نباید از این موضوع غافل شویم که غربی‌ها و سردسته آنها، آمریکای جنایتکار و عوام فریب، به بهانه این مذاکرات و نشست‌ها بدنبال یافتن راهی برای ضربه زدن دوباره به انقلاب اسلامی هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار