تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتانياهو آماده عذرخواهي از تركيه است
 برخي منابع صهيونيست گزارش دادند كه تغيير و تحولاتي در مواضع نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به وجود آمده است و وي آماده عذرخواهي از تركيه است.

به گزارش فارس، راديو ارتش رژيم صهيونيستي به نقل از برخي منابع نزديك به نتانياهو گزارش دادند كه مواضع وي به مواضع وزير جنگ اين رژيم درباره عذرخواهي از آنكارا با هدف پايان دادن به بحران بوجود آمده در روابط دو طرف، نزديك شده است.

به گفته اين منابع نتانياهو معتقد است كه بايد يك راهكار سازنده براي پايان دادن به بحران با تركيه ارائه شود و به همين دليل وي آماده است تا به خاطر حمله نظامي ارتش اسرائيل به كشتي "مرمره " و كشته شدن 9 فعال صلح‌طلب تركي از آنكارا عذرخواهي كند.

اين منابع همچنين گفتند كه "يعكوف اميدرور " رئيس شوراي امنيت ملي رژيم صهيونيستي نيز از موضع مخالف خود با ايده عذرخواهي از تركيه عقب‌نشيني كرده است.

راديو ارتش رژيم صهيونيستي همچنين گزارش داد كه چنانچه نتانياهو بخواهد براي حفظ منافع راهبردي اسرائيل از آنكارا عذرخواهي كند با دشواري‌هايي مواجه خواهد شد بويژه اينكه "موشيه يعالون " كه مسئول مذاكرات با همتايان ترك است با ايده عذرخواهي از آنكارا مخالف است و معتقد است كه هدف "رجب طيب اردوغان " نخست‌وزير تركيه براي وادار كردن اسرائيل به عذرخواهي تحقير آن است.

اين در حالي است كه "آويگدور ليبرمن " وزير خارجه رژيم صهيونيستي نيز به شدت با ايده عذرخواهي از تركيه به هر شكل ممكن مخالف است.
:
:
:
آخرین اخبار