تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۰۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد ؛
امضای تفاهمنامه امور بانوان و خانواده با نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان
رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: اداره کل امور خانواده و بانوان تفاهم نامه‌ای در خصوص استفاده از ۲۸۰ کتابخانه استان با نهاد کتابخانه‌های خوزستان امضا کرد.

الهه موالی‌زاده امروز ضمن اعلام امضای تفاهمنامه بین اداره امور بانوان و خانواده استان و نهاد کتابخانه‌های خوزستان اظهار کرد: تفاهمنامه‌ای که از طرف اداره کل امور خانواده و بانوان استانداری خوزستان با مدیرکل امور کتابخانه‌های استان در زمینه استفاده از 280 کتابخانه‌ای که در سال جاری به همت مدیرکل کتابخانه‌های استان راه‌اندازی شده است، منعقد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با امضای این تفاهمنامه رویکرد خانواده‌ها نسبت به موضوع فرهنگ و کتاب‌خوانی بین بانوان و خانواده‌های خوزستانی بهبود یابد.

رئیس اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: موضوع اصلی این تفاهمنامه همکاری در اجرای برنامه‌هایی در ارتقای سطح فرهنگ، آموزشی، اقتصادی مربوط به امور بانوان در سطح استان است.

وی خاطر نشان کرد: این تفاهمنامه به استفاده خانواده‌ها از کتابخانه‌های مذکور در برگزاری دوره‌های آموزشی زنان و خانواده، مسابقات مکتوب و اینترنتی، اجرای نمایشگاه‌ها و استفاده مستمر بانوان محقق و پژوهشگر از این کتابخانه‌ها است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار