تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۰۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور44پروانه کاربرد علامت استاندارد درخوزستان
کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از صدور44 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای کارگاه های ساختمانی استان درسال 1392 توسط این اداره کل خبرداد.

مهدی کردانی اظهارداشت: پروانه هیی استاندارد صادر شده در زمینه های مختلف از جمله بتن آماده، بلوک سقفی پلی استایرن (یونولیتی)، تیرچه ماشینی، سیمان، تیر آهن نیمه سبک، آجر رسی ماشینی، سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن (انواع مختلف شن و ماسه مورد مصرف در بتن)، قیر مورد مصرف در راه سازی و لوله های PVC می باشند.

وی افزود: این تعداد پروانه برای اولین بار در طول سال های اخیر در زمینه مصالح ساختمانی در طول یک سال صادر شده که به همت و تلاش بی دریغ مدیریت و کلیه همکارانی که در این بخش فعالیت می نمایند میسر شده است.

کردانی تصریح کرد: در سال گذشته، 844 مورد بازدید و بازرسی و 690 مورد نمونه برداری از کارگاه های تولید کننده مواد و مصالح ساختمانی در استان انجام شده است.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان ادامه داد: با توجه به اهمیت این محصولات در پروژهای ساختمانی از مردم درخواست می شود قبل از خرید از داشتن نشان استاندارد محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

وی اضافه کرد: اداره کل استاندارد خوزستان به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع دارای صلاحیت قضایی را دارد.

کردانی اظهارداشت: همچنین آخرین فهرست پروانه های استاندارد معتبر تولیدکنندگان مصالح ساختمانی استان در وب سایت اداره کل استاندارد خوزستان به آدرس http://khz.isiri.org در دسترس عموم می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار