تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۰۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:امیدوارم شكست بازي رفت برابرتراكتور را جبران كنيم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان آمادگی تیمش را برای رویارویی با تراکتورسازی تبریز خوب ارزیابی کرد.

عبدالله ویسی اظهار کرد: آمادگی تیم‌مان برای این دیدار خوب و مناسب است و بازیکنانم تمام تلاش خود را می‌کنند تا حداقل امتیاز این بازی را به دست آورند.

وی بیان کرد: ما می‌خواهیم با کسب حداقل امتیاز این دیدار خیال‌مان از این‌که روی کاغذ هم شانسی برای سقوط نداريم، راحت شود و با خیالی آسوده در دیدار پایانی به مصاف پرسپولیس تهران برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به هر حال در طول هفته گذشته برای بازی با تراکتور تمرینات بسیار خوبی داشته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم با ارايه یک بازی خوب، دست پر به اهواز برگردیم و مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی در ارزیابی‌اش از تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتور در جام‌حذفی قهرمان شده است و با پیروزی برابر ما، جایگاهش در جدول تغییر نمی‌کند. این تیم تمام تمرکز خود را برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است و برای آن تلاش می‌کند.

ویسی ادامه داد: در کل تراکتور را تیم بسیار خوبی می‌دانم که از بازیکنان و هواداران بسیار خوبی هم برخوردار است. تراکتور تیم لایق و شایسته‌ای است.

وی در پاسخ به این سوال که آيا در این بازی مي‌توانيد شکست 4 بر یک دور رفت را جبران کنید؟ گفت: آن یک اتفاق بود و اتفاقات فوتبال هم همیشه تکرار نمی‌شود و گاهی اوقات این اتفاقات به سود و یا ضرر یک تیم است. به هر حال امیدوارم در این بازی جبران كنيم و دست پر به اهواز برگرديم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه در ارزیابی‌اش نسبت به دیدار تیم‌های فولادخوزستان و استقلال‌تهران عنوان کرد: فولاد و استقلال جزو چهار تیمی هستند که شانس قهرمانی دارند. این بازی حساس و سرنوشت‌ساز است و برنده آن مي‌تواند کار را تمام کند. اگر فولاد برنده شود، قهرمان می‌شود و اگر هم استقلال پیروز شود، کار قهرماني به هفته پایانی کشیده می‌شود. به هر حال امیدوارم فوتبال خوبی شود و تماشاگران هم لذت ببرند. در کل به نظرم فولاد بازی خیلی سختی مقابل استقلال دارد.

وی درباره این‌که فولاد می‌تواند امسال جام قهرمانی را به خوزستان بیاورد، گفت: فولاد تاکنون جزو تیم‌های صدرنشین بوده است و می‌تواند قهرمان هم شود و سابقه قهرمانی هم دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار