تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۶۰۱۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر : با این نحوه برگزاری ليگ موافق نیستم
سرمربی تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر پیش از دیدار تیمش برابر پتروشیمی بندرامام در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: ديدار مشکلی در پیش داریم، تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارايه دهیم و از تمام داشته‌های‌مان استفاده کنیم.

علی توفیق اظهارکرد: تمرینات‌مان را پس از تعطیلات آغاز کردیم. در ابتدا یکی دو بازیکن به دلیل مصدومیت همراه تیم نبودند ولی از روز گذشته همه بازيكنان در تمرینات تیم حاضر شدند. شرایط تیمم بد نیست ولی متاسفانه باتوجه به شرایط مالی نتوانستیم با بازیکن خارجی‌مان تمدید قرارداد کنیم و در ادامه بازی‌ها، این بازیکن همراه تیم نخواهد بود.

وی درخصوص دیدار فرداي تیمش برابر پتروشیمی بندرامام، ديگر تيم خوزستاني شركت‌كننده در اين رقابت‌ها، گفت: پتروشیمی تیم بسیار خوبی است و تا به این‌جای کار قهرمان لیگ است. ما باید تمرکز بیشتری در دفاع داشته باشیم تا حملات این تیم را خنثی کنيم و در حمله نیز بازی شناوری را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

توفیق بیان‌کرد: لیگ تا به این‌جای کار بد نبوده است و تیم‌ها فراز و نشیب خودشان را داشته‌اند. در کل با این نحوه برگزاری مسابقات زیاد موافق نیستم و اگر مسابقات مثل سال‌های گذشته، بدون برگزاری مرحله گروهی برگزار می‌شد، کار سریع‌تر پيش می‌رفت و برای تیم‌هایی مثل تیم من که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، بهتر بود. ما به همین دلیل نتوانستیم با بازیکن خارجی‌مان تمدید قرارداد کنیم و این وقفه‌ای که ایجاد شد به بدنه تیم ما لطمه وارد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار