تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۶۰۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی :
تحقق اقتصادمقاومتی نیازمند‌ عزم‌جدی‌مسوولان
 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:خلق حماسه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم راسخ مسوولان و تعامل دستگاه های اجرایی است.

عباس پاپی زاده افزود:از آنجا که قوای سه گانه در تحقق اقتصاد مقاومتی هماهنگ نبودند، نتوانستند این امر را در سال گذشته محقق کنند.

وی با تاکید بر استفاده از نیروی انسانی متخصص و منابع داخلی استان خوزستان در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: خوزستان بیشترین منابع طبیعی و صنعتی را در کشور دارد به گونه ای که 14درصد میزان تولید مواد غذایی و 80 درصد درآمدهای نفتی کشور در این استان تولید و تامین می شود.

پاپی زاده عدم هماهنگی بین مسوولان، عدم وجود یک چشم انداز در دراز مدت، نداشتن برنامه کوتاه مدت و میان مدت عملیاتی و عدم شناخت صحیح ظرفیت ها را از جمله موانع موجود در استان خوزستان دانست وگفت:باید در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در خوزستان اطلاع رسانی شود و ظرفیت ها و پتانسیل های کلیدی این استان معرفی شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی به میزان سپرده گذاری خوزستانی ها در بانک ها اشاره کرد وگفت: متاسفانه این سپرده ها در سایر استان ها هزینه می شود که این موضوع به عنوان یک معضل جدی باید بررسی شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار