تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۶۰۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:
8 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی خوزستان تزریق شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از تزریق بیش از 8 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان در نخستین روزهای سال 1393 خبر داد.

لفته منصوری امروز اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر مسائل فرهنگی کشور به‌ویژه بحث مطالعه و کتابخوانی که در سخنرانی‌ها و مجامع مختلف به این نکته تاکید داشته‌اند، این اداره کل برنامه‌های فرهنگی خوبی را برای سال جاری در نظر گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه با مذاکرات انجام گرفته و پیگیری‌های به ‌عمل آمده با کارشناسان و مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با توجه به درخواست بسیار بالای اعضای کتابخانه‌های عمومی استان توانستیم تعدادی بالغ بر 8 هزار جلد کتاب را در نخستین روزهای سال 1393 به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان اضافه کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: کتاب‌های ارسال شده توسط اداره کل منابع نهاد کشور در موضوعات مختلف اعم از علمی، دین و مذهب، کلیات، رمان، تاریخ، جغرافیا، ادبیات و ... است.

وی تصریح کرد: نیاز اعضا به منابع جدید از دغدغه‌های این اداره کل بوده است که خوشبختانه در مراحل مختلف توانستیم منابع و کتاب‌های جدید را به کتابخانه‌های عمومی تزریق کنیم و برای سال جدید نیز در ابتدای سال این تعداد اضافه شده است که در ماههای آینده شاهد تزریق کتاب‌ها و منابع بیشتر به کتابخانه‌های عمومی خواهیم بود تا بتوانیم به نیازهای اساسی اعضا پاسخ دهیم.

منصوری در پایان گفت: این کتاب‌ها پس از گذراندن مراحل فنی و مجموعه سازی برای استفاده عموم وارد مخزن کتابخانه خواهند شد.
:
:
:
آخرین اخبار