تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۰۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز اورژانس خوزستان خبر داد ؛
انجام ۱۲ هزار مأموریت اورژانس خوزستان در نوروز
رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: ۱۲ هزار و ۶۲۸ مأموریت از ۲۵ اسفندماه سال 92 تا ۱۵ فروردین سال جاری در نقاط مختلف استان از سوی اورژانس خوزستان انجام شد.

سید اسدالله موسوی امروز اظهار کرد: کل ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی استان از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین سالجاری 12 هزار و 628 مورد بوده است.

وی ادامه داد: از تعداد کل ماموریت‌های انجام شده 10 هزار و 897 مورد غیر تصادفی و یک هزار و 731 مورد مأموریت تصادفی داشتیم.

رئیس مرکز اورژانس خوزستان با بیان اینکه تصادف‌های 13 تا 15 فروردین سال جاری هیچ فوتی نداشت تصریح کرد: در ماموریت‌های غیر تصادفی، 4 هزار و 180 مورد اعزام به بیمارستان، 3 هزار و 43 مورد درمان در محل و یک هزار و 600 لغو ماموریت داشتیم که در این ماموریت‌ها 74 مورد فوتی بود.

وی افزود: در ماموریت‌های تصادفی نیز 31 مورد فوتی و 105 لغو ماموریت و یک هزار و 367 اعزام به بیمارستان و 228 درمان در محل داشتیم.

موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به 168 هزار و 127 هزار ماموریت انجام شده در سطح کشور، 5. 14 درصد کل ماموریت‌ها متعلق به اورژانس خوزستان بوده که این میزان با در نظر گرفتن جمعیت هفت درصدی استان خوزستان نسبت به کل کشور، دو برابر حد انتظار بوده است.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز، مرگ بر اثر عوامل غیرطبیعی مانند آلودگی هوا وجود نداشته و از 73 مورد فوت که توسط اورژانس بر اثر بیماری به ثبت رسیده، دو مورد گازگرفتگی و چند مورد غرق شدگی و عوامل دیگر بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار