تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۰۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سپهر مطرح کرد:
8 سال جنگ بهترین الگوی مدیریت جهادی است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هشت سال جنگ تحمیلی را بهترین الگوی برای مدیریت جهادی دانست.

حجت السلام سید لطف الله سپهر عنوان کرد: استکبار جهانی در اوایل انقلاب اسلامی با مشاهده عزم ملی و مدیریت جنگ هشت ساله جنگی جدید را در عرصه های نرم افزاری به منظور براندازی حکومت اسلامی به راه انداخت.
 
وی افزود: به همین منظور رهبر انقلاب اسلامی موضوعاتی مانند تهاجم فرهنگی و شیبخون فرهنگی به اسلام و انقلاب اسلامی و پس از آن قتل عام فرهنگی در زمینه های مختلف را مطرح کردند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه، با مدیریت رهبری و همراهی ملت ایران در جنگ تحمیلی بیداری اسلامی در کشور شکل گرفت، گفت: دو محور اندیشه مبنی بر اسلام شیعی ایرانی و اسلام وهابی سعودی در کشور مصر وجود داشت که خوشبختانه کشور های مانند مصر تحولات بزرگی مانند بیداری اسلامی را پدید آوردند.
 
سپهر تصریح کرد: استکبار جهانی با شروع جنگ فرهنگی و سرمایه گذاری های کلان مادی در این زمینه هم نتوانست در برابر نظام اسلامی قدمی به پیش برود.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: پیامد نامگذاری امسال از جانب رهبری این است که در همه زمینه ها و عرصه های مختلف از توانمندی های موجود استفاده کرد.
 
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تاکید بر پرهیز از شعار گویی و لبیک گویی های غیر عملیاتی به بیانات رهبری اظهار کرد: مدیریت جهادی به این معنا است که از همه توانمندی و ظرفیت های موجود برای پیشرفت فرهنگی استان و کشور استفاده کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار