تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد ؛
مراجعه 6700 نفر به اورژانس شادگان در نوروز
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از مراجعه 6 هزار و 702 نفر به اورژانس بیمارستان شهید معرفی‌زاده این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

کامران سالمی صبح امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 6 هزار و 702 نفر برای پیگیری درمان خود به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان مراجعه کردند.

وی با ارائه به جزئیات بیشتر در خصوص آمار مراجعه بیماران به تنها بیمارستان شادگان در ایام نوروز، اضافه کرد: در همین ایام تعداد 304 کارت بستری برای بیماران صادر شد و تعداد بیمارانی که به دستور پزشک در بخش‌های مختلف بستری شدند؛ 34 نفر بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شادگان در تعطیلات نوروز، خاطرنشان کرد: در تعطیلات پشت سر گذاشته شده 80 مورد بازدید از این مراکز صورت گرفت و 15 مورد نمونه‌برداری از آب آشامیدنی منطقه نیز انجام شد.

وی ضمن اعلام عملکرد مرکز فوریت‌‎های پزشکی شهرستان شادگان در این ایام، تصریح کرد: تعداد کل ماموریت‌های صورت گرفته توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شادگان در تعطیلات نوروزی؛ 87 مورد بود که از این تعداد، 26 مورد ماموریت تصادفی و بقیه ماموریت‌ها غیرتصادفی بودند.

سالمی در همین خصوص افزود: در روزهای گذشته یک کد آمبولانس به صورت شبانه‌روزی با توجه به پرتردد بودن جاده آبادان به ماهشهر در سه راهی دارخوین مستقر بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار