تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۶۰۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حویزاوی خبر داد:
کلیه جداول شهر خرمشهر تعویض می‌شوند
محمد حویزاوی عنوان کرد: بر اساس اولویت و برنامه زمان بندی شده تمامی جداول بلوارهای شهر خرمشهر خصوصا بلوارهایی که به دلیل استفاده در سالیان متمادی فرسوده و از حیز انتفاع خارج شده اند در حال تعویض هستند.
 
وی افزود: در این راستا جداول بلوار رسول اکرم (ص) تا میدان سوم خرداد خرمشهر کامل تعویض شده و جلوه زیبای جدیدی به شهر داده است.
 
شهردار خرمشهر به بحث آسفالت معابر و خیابان های داخلی شهر نیز اشاره کرد و گفت: از آخرین فعالیت ها در زمینه آسفالت خیابانها نیز منطقه کوی بوستان خرمشهر به طول تقریبی 750مترمربع  آسفالت شده است.
 
 
حویزاوی در پایان اظهار کرد: شهروندان خرمشهری همچنان شاهد افزایش سرانه خدمات عمومی و آسفالت خیابان های خرمشهر خواهند بود.

خرمشهر در سالهای اخیر از وضعیت بد جاده ها پس از کنده کاری از سوی سازمان های مختلف و رها کردن آنها تا سالها رنج می برد و متأسفانه نامه نگاری های مردم و مراجعات آنها به سازمانها نتیجه ای در برنداشت لیکن اکنون شهرداری خرمشهر با مدیریت جدید آن بخش عظیمی از این معابر و خیابان ها را روکش آسفالت کرده و به گفته مسئولین شهرداری خرمشهر این فعالیت ها همگی به برکت اخذ حق آلایندگی برای خرمشهر بود که توانست اعتبارات مربوط به این طرح ها را تأمین کند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار