تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان:
تحقق شعار سال 93 نیاز به همبستگی ملی دارد
امام جمعه شادگان با بیان اینکه تحقق شعار سال 93 با همت جمعی مردم و مسئولان محقق می‌شود گفت: در این زمینه همبستگی ملی بیش از پیش نیاز است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: مسئولان باید از فرصتی که برای خدمت رسانی به مردم در اختیار آنها گذاشته شده نهایت استفاده را ببرند و طی مدت فعالیت خود آثار ماندگاری در ذهن مردم به یادگار بگذارند.

وی افزود: مسئولان نباید به میزها و صندلی‌ها دل ببندند و فقط به خدمتگزاری صادقانه بیندیشند زیرا امانت سنگینی بر دوش آنهاست.          

امام جمعه شادگان تصریح کرد: مسئولیت و پست امانتی در نزد مسئولان برای خدمت به مردم است که استفاده از این مهم به عنوان یک فرصت برای خدمت به مردم وجامعه موجب سربلندی مدیر خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولیت‌ها همیشه دادنی و سپس گرفتنی است و آنچه که می‌ماند خدمت است که باید صادقانه، در راه رضای خدا و جلب اعتماد مردم باشد.

شرفی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات جامعه و مردم لاینحل باقی بماند به اعتقادات و باورهای آنها لطمه وارد می‌شود لذا باید فارغ از مسائل سیاسی در جهت رفع مشکل مردم اهتمام شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران در نظام اسلامی خادمان جامعه هستند، گفت: مشکلات مردم در سایه نیت خالصانه و دیدگاه خدمتی مدیران مرتفع می‌شود.

امام جمعه شادگان همچنین عنوان کرد: ارزش خدمت به مردم به نیت آن است که خداوند به آن نگاه می‌کند و نیت خدمت به مردم است که دارای ارزش واقعی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر برای تحقق شعار سال 93 تلاش کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار