تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۰۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان خبر داد:
رضایتمندی 95 درصدی از ارائه خدمات در آبادان
شهردار آبادان گفت: بر اساس فرم های نظر سنجی توزیع شده در میان مهمانان و مسافران نوروزی میزان رضایتمندی از ارائه خدمات 95 درصد برآورد شده است.

محمود رضا شیرازی با اشاره به اعلام 95 درصدی رضایتمندی میهمانان و مسافران نوروزی از خدمات عمومی ارائه شده  بر اساس فرمهای نظر سنجی توزیع شده در میان میهمانان و مسافران نوروزی میزان گفت: اعلام رضایت مندی 89 درصدی از وضعیت عمومی شهر، 88 درصدی از اقامتگاه های موقت نوروزی شهرداری، 71 درصدی از پارکها و فضای سبز شهری، 46 درصدی از وضعیت خدمات بهداشتی و 57 درصدی از وضعیت امنیت عمومی در آبادان بود از دیگر نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌های به عمل آمده  در سال جاری به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمهای نظرسنجی  50 درصد میهمانان نوروز امسال آبادان به چهار استان کشور مربوط مى‌شود، افزود: اصفهان، فارس، همدان و خوزستان به عنوان چهار استان با بیشترین آمار میهمانان نوروزی ورودی به شهر آبادان هستند.
 
شهردار آبادان اظهار کرد: بر اساس جمع بندی صورت گرفته استان اصفهان با 16 درصد در صدر میهمانان نوروزی و فارس با 12، بوشهر با 11 و هم استانی‌های خوزستانی نیز با 11 درصد در جایگاههای بعدی این جدول قرار دارند.
 
شیرازی تصریح کرد: 50 درصد باقی میهمانان نیز مربوط به استان‌های دیگر کشورمان است که این آبادان را به دلیل داشتن جاذبه‌های متفاوت گردشگرى براى گذران ایام نوروز امسال خود انتخاب کردند.
 
وی یادآور شد: بر اساس فرمهای نظر سنجی شده 53 درصد از این میهمانان نوروزی ، برای نخستین بار و 25 درصد نیز برای بار دوم به آبادان سفر کرده بودند.
 
شهردار آبادان ادامه داد: 46 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی‌ها، مهمترین انگیزه خود را برای سفر به آبادان زیارت یادمان‌های دفاع مقدس عنوان کردند و 41 درصد نیز برای تفریح آمده بودند.
 
شیرازی افزود: بیش از 75 درصد مسافران از طریق بروشورها، کیوسک‌های «از من بپرس» و بنرهای نصب شده در نقاط مختلف شهر، اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را به دست آوردند.
 
وی اظهار کرد: 94 درصد از شرکت کنندگان در طرح نظرسنجی پاسخ داده‌اند که سال آینده نیز به آبادان سفر خواهند کرد.
 
شهردار آبادان از ارائه برخی امکانات ویژه برای نخستین بار و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی در ایام نوروز به عنوان دلائل افزایش رضایتمندی میهمانان و مسافران نوروزی عنوان کرد.
 
بیش از 142 هزار مسافر در کمپ ها ی نوروزی مستقر شدند
 
شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نوروز امسال بیش از 142 هزار مسافر در قالب 28 هزار خانوار در کمپ‌های نوروزی و سطح پارک‌ها اسکان داده شدند.
 
شیرازی افزود: از مجموع آنان حدود 17 هزار نفر در سه کمپ شهرداری اقامت داشتند که بر اساس آمار موجود 37 درصد آنها یک روز و 42 درصد دو روز در آبادان اقامت داشتند.
 
وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری، برنامه‌های متنوعی را برای استقبال و خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی و راهیان نور در آبادان پیش بینی و اجرا کردیم که این مسئله خود سبب رشد 8 درصدی میزان اسکان در کمپ ها بوده است.
 
شهردار آبادان تصریح کرد: بهترین ایده‌ها و نیازسنجی‌ها برای هر شهر حتی اگر در بدو امر خام و غیرتخصصی باشد، همواره در ذهن ساکنان و کسانی که به آن شهر سفر می‌کنند شکل می‌گیرد.
 
شیرازی یادآور شد: شهروندان و مسافران، کارشناسانی هستند که از نزدیک نقاط قوت و ضعف را لمس می‌کنند و از آنجا که خود بخشی از بطن جامعه هستند بهترین پیشنهادات را ارائه می‌دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار