تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سال 93 سال عمران و توسعه اهواز خواهد بود
ريیس شورای شهر اهواز گفت: زمینه برای سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در توسعه و عمران شهری اهواز فراهم است.

رامی علاسوند اظهار کرد: اهواز شهری در حال توسعه است که توسعه و آبادانی آن مستلزم انجام اقدامات مهم عمرانی است که با توجه به برنامه‌ربزی‌های انجام شده، بستر امن برای سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی در توسعه و عمران شهری فراهم شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیالی آسوده و با اندیشه اقتصادی بسیار خوب در انجام پروژه‌های عمرانی اهواز مشارکت کنند.

وی ادامه داد: سال 93 سال عمران و توسعه شهر اهواز خواهد بود و مراحل اجرایی چندین پروژه عمرانی که در سال 92 تعریف شده‌اند، امسال انجام خواهند شد.

ريیس شورای شهر اهواز گفت: از جمله مشکلاتی که شهر اهواز با آن روبه‌رو است، در حوزه ترافیکی است که با احداث پل زیرگذر و احداث پارکینگ در نقاط مختلف شهر به خصوص هسته مرکزی در صدد حل این مشکلات هستیم. از آن جهت که کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر معضل بزرگی است، اکنون فرصت مناسبی است که با جلب مشارکت‌های بخش خصوصی و مشارکت سرمایه گذاران، در جهت حل این مشکل گام برداشت.

علاسوند درباره عملکرد شورای شهر در 6 ماهه گذشته اظهار کرد: در 6 ماه اول کار شورای شهر در کنار داشتن مصوبات خوب با توجه به نیازهای شهری، زمینه شناخت اعضا از هم فراهم شد. در این مدت شناخت بهتری نسبت به همدیگر و توانمندی‌های اعضا در حوزه های مختلف شهری و نیازهای شهری حاصل شد و با مصوباتی که در این مدت داشتیم، قطعا شهرداری می‌تواند کارهای خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی افزود: با توجه به دوره ایستایی که شورا داشته، نياز بود که شورای چهارم هم اعتمادسازی در بین آحاد مردم اهواز را سرلوحه قرار دهد و هم شروعی مثبت داشته باشد که به حمداله اوضاع رو به بهبودی است و قطعا در سال 93 فعالیت شورای شهر و شهرداری اهواز برای مردم مشهود خواهد بود.

رييس شورای شهر اهواز درباره معضل فاضلاب در شهر گفت: این موضوع یک معضل شهری است و ناشی از فرسوده یا ریزشی بودن سیستم شبکه فاضلاب شهری است که با هماهنگی و همکاری که با شرکت آبفای اهواز داشتیم و با کمک مسئولان، امید است این مشکل هم در اهواز حل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار