تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۰۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ناجی سواری:
شهردار اهواز در انتصابات ضعیف عمل کرده است
عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار اهواز در انتصابات اخیر خود در این مجموعه ضعیف عمل کرده است.

ناجی سواری عصر دیروز در نطق پیش از دستور سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز عنوان کرد: از زمان آغاز به کار شورای شهر تاکنون فعالیت هایی صورت گرفته که مورد پسند مردم واقع نشده است.

وی افزود: تفاوت زیادی بین زمانی که شهرداری اهواز با سرپرست اداره می شد نسبت به زمان حال که دارای شهردار است وجود ندارد.

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر اینکه، اکثر انتصابات در شهرداری بدون در نظر گرفتن صلاحیت افراد صورت گرفته است، تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از پست ها افراد منصوب شده نسبت به افراد برکنار شده، در سطح پائین تری از تخصص و تحصیلات قرار دارند.

وی اظهار کرد: ضعف در انتصابات شهرداری به معنای تضعیف این سیستم است که به طور حتم این مسئله نارضایتی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

سواری عنوان کرد: در انتصابات شهرداری از اقشار مختلف در بدنه شهرداری استفاده نشده و در بحث نظارت نیز ضعیف عمل شده است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: از شهردار  اهواز انتظار می رود که در سال جدید برنامه اجرایی خود را تسریع کنند تا شاهد رشد پروژه های عمرانی در شهر باشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از کمپ های اسکان مهمانان نوروزی گفت: بسیاری از مسافران به مشکلاتی که در ارائه خدمات و در سطح شهر وجود داشت اشاره کردند.

سواری به مشکلاتی مانند وجود دیوارهای فرسوده در سطح شهر، پایه های برق بلند که بیشتر در روستاها مورد استفاده قرار می گیرد، درختان خشک در بین راه ها، وجود منازل، خودرو و مغازه های فرسوده، نبود ایستگاه های اتوبوس به اندازه کافی، وجود تابلوهای قدیمی مراکز خرید و فروش و سرعت گیرهای غیراستاندارد اشاره کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار