تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۶۰۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز خبرداد ؛
گلایه شهروندان از ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیلات
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ایام تعطیلات فرصت غارتگری و ساخت و ساز غیرمجاز را برای عده‌ای فراهم کرد و شهروندان طی تماس‌هایی گلایه خود را نسبت به این مسئله مطرح کردند.

حجت‌الاسلام کاظم سواری در سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر دیروز در ساختمان شورا برگزار شد اظهار کرد: با نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، شورای شهر اهواز باید نگاه ویژه‌ای به کمیسیون مشارکت‌ها و سرمایه گذاری و کمیسیون فرهنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهردار اهواز، معاونان، روسای سازمان‌ها و شهرداران مناطق زحمات زیادی در جهت آماده سازی شهر برای ایام نوروز کشیدند و از بازخوردهای این خدمات می‌توان دریافت که نسبت به سنوات گذشته کارهای بهتری انجام شده است.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه این خدمات نباید تنها مختص ایام نوروز باشد و متوقف شوند تصریح کرد: ما باید برای خود و همشهریان باید ارزش قائل باشیم و اینگونه نباشد که مردم تصور کنند در ایام نوروز برای مهمانان نوروزی این کار‌ها انجام می‌شود، چراکه مردم شایسته تقدیر هستند.

وی خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته شاهد توجه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در اهواز بوده‌ایم و باید زمینه‌های سرمایه گذاری توسط شهرداری اهواز اعلام شود تا با معرفی به سرمایه گذاران این ظرفیت‌ها به پروژه‌های کاربردی برای شهر تبدیل شوند.

سواری به بازدید خود از منطقه خبینه اشاره کرد و گفت: منطقه خبینه در محدوده خدمات شهری شهرداری اهواز قرار دارد اما اینکه چرا تاکنون هیچ گونه خدماتی به این منطقه نشده است جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم سال 93، سال محرومیت‌زدایی در مناطقی مانند خبینه باشد عنوان کرد: ایام تعطیلات فرصت غارتگری و ساخت و ساز غیرمجاز را برای عده‌ای فراهم کرد و شهروندان طی تماس‌هایی گلایه خود را نسبت به این مسئله مطرح کردند که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار