تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۶۰۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه هفته مانده به پایان
فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر جوانان فوتبال ایران شد
تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان با گلباران کردن ملوان بندر انزلی، قهرمانی زودهنگام لیگ برتر جوانان فوتبال ایران در فصل 93-1392 را جشن گرفت.

از هفته نوزدهم لیگ برتر جوانان کشور عصر دیروز تیم جوانان فولاد در زمین خود پذیرای تیم ملوان بندر انزلی بود و با نتیجه پرگل پنج بر صفر موفق شد این تیم را شکست داده و در فاصله سه هفته مانده به پایان این فصل از مسابقات سرود قهرمانی را با اقتدار سر داد.

این قهرمانی برای نخستین بار برای باشگاه فولاد خوزستان در رده جوانان به دست آمده است این در حالی است که همگی بازیکنان این تیم آموزش یافته آکادمی فولاد خوزستان هستند.

پیش از این تیم زیر 13 سال فولاد خوزستان با هدایت علی محمد غیبی، نتایج خیره کننده ای کسب کرد و قهرمان لیگ مدارس استان خوزستان شده بود.

در لیگ برتر نونهالان که با حضور تیم های مطرح و فعال کشور برگزار شد شاگردان حمید نادریان فر توانستند با شایستگی هرچه تمامتر برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی این لیگ را از آن فولاد کنند.

در کنار این تیم ها، نوجوانان فولاد خوزستان نیز در میان چهار تیم صعود کننده به مرحله پایانی لیگ برتر نوجوانان قرار دارد و شاگردان موسی سواری در صورت ادامه موفقیت های خود می توانند چهارمین قهرمانی تیم های پایه فولاد در این فصل را نیز به جمع افتخارات فولاد خوزستان بیاورند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار