تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۰۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد شادگان خبر داد ؛
پرداخت وام کارگشایی به مددجویان شادگانی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان از پرداخت ۵۷۴ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

جلیل علیزاده امروز اظهار کرد: خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی به منظور برطرف کردن مشکلات مددجویان و همچنین ایجاد زمینه توانمندسازی در آنها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: هدف کمیته امداد از ارائه خدمات به مددجویان برقراری عدالت اجتماعی و همچنین برخورداری مددجویان این نهاد از ظرفیت‌های موجود در جامعه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شادگان ادامه داد: کمیته امداد شهرستان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش اقدامات متفاوتی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از این اقدامات است که به منظور رفع مشکلات اساسی و ضروری مددجویان پرداخت می‌شود. به‌همین منظور تاکنون 574 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار 5 میلیارد و 645 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان و براساس شرایط آنها جهت رفع مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و درمان در راستای توانمندسازی آنها پرداخت می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار