تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۰۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مولوی خبر داد:
آبادان میزبان برگزاری یازدهمین دوره جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان
مدیر آموزش و پرورش آبادان از میزبانی این شهر برای برگزاری یازدهمین دوره جشنواره نخبگان قرآنی استان خوزستان خبر داد.

محمد مولوی با اعلام این خبر افزود: یازدهمین دوره جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان با حضور 605 دانش آموز که 332 نفر آنها پسر و 271 نفر دیگر دختر هستند و همچنین حضور 60 داور به میزبانی آموزش و پرورش آبادان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در طول برگزاری مسابقات قرآنی این جشنواره یک محفل انس با قرآن پس نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان بین المللی تشکیل می شود که محل برگزاری محفل برای پسران مدرسه شاهد خاتم الانبیا و مدرسه موعود و عاطفه نیز ویژه دختران است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به اینکه قبل از شروع مراسم افتتاحیه مراسم استقبال از دانش آموزان برگزار می شود، گفت: مسابقات از روز27 تا 29 فروردین ماه سال جاری برگزار می شود که هر دو مراسم افتتاحیه 27 فروردین و اختتامیه 29 فروردین ساعت 10 صبح در سینما نفت برگزار می شود.

مولوی خاطرنشان کرد: یک گروه مستند ساز از روند برگزاری مسابقات تصویر برداری می کنند و ده کمیته نیز جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات در این اداره تشکیل شده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه دختران در رشته های اذان و مداحی نمی توانند شرکت کنند، ادامه داد: مسابقات این دوره از جشنواره در ده رشته قرائت، حفظ، تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشاء نماز، انشاء امام زمان، اذان و مداحی برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار