تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۰۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار شرکت آلومینیوم کاوه پارس خوزستان در شهرک صنعتی مسجدسلیمان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در بازديد از شهرک صنعتی شماره 2 مسجدسلیمان، گفت: رفع مشکلات پیش روی صنعتگران از اولویت‌های مهم این شرکت به‌شمار می‌رود.

اخلاق محمدیان در این زمینه  اظهارکرد: در این بازدید به بررسی استقرار شرکت آلومینیوم کاوه پارس خوزستان و جانمایی آن در شهرک صنعتی شماره 2 مسجدسلیمان (زیلایی) پرداخته شد.

وی افزود: پس از بازدید از اراضی منطقه و بحث و تبادل نظر کارشناسی، مقرر شد شرکت آلومینیوم در 200 هکتار از اراضی منطقه زیلایی پس از حل موانع برسر راه و طی مراحل قانونی مستقر شود.

محمدیان تصریح‌کرد: در این بازدید که معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، نماینده منابع طبیعی استان، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی خوزستان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، و نمایندگان شرکت آلومینیوم کاوه پارس حضور داشتند مقرر شد کمبود زمین مورد نیاز شرکت آلومینیوم تا سقف 200 هکتار با مساعدت شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان و مشروط به تامین زمین معوض از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شود.

وی عنوان‌کرد: کارخانه آلومینیوم کاوه پارس خوزستان و پتروشیمی مسجدسلیمان 2 شرکت بزرگ هستند که قرار است در صورت حل مشکل زمین، در کنار پتروشیمی در شهرک صنعتی شماره 2 مسجد سلیمان استقرار یابد و شروع به فعالیت کند.

گفتنی است شهرک صنعتی شماره 2 مسجدسلیمان در کیلومتر 18 محور مسجدسلیمان – لالی واقع شده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
زروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
انشا.. هرچه زودتر عملی شود.به امید خدا و همکاری مسوولین.
:
:
:
آخرین اخبار