تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۰۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
محرومیت از چهره کلانشهر اهواز زدوده می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: امسال باید سال محرومیت زدایی از چهره شهر اهواز باشد.

حجت‌الاسلام قربانعلی سعادت‌نیا امروز اظهار کرد: کلانشهر اهواز دارای 10 تا 15 نقطه محروم است که نیاز به توجه و محرومیت‌زدایی دارند.

وی ادامه داد: اگر مقداری در این زمینه هزینه شود شهر رنگ عوض خواهد کرد و لازم است که اعضای شورای شهر اهواز در کنار یکدیگر با پختگی و به دور از تنش به دنبال انجام وظایف خود باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه نباید اینگونه باشد که تمام مطالبات شهر را از اعضای شورای شهر بخواهند عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به صحنه بیایند مثلا کارهایی مانند آب و فاضلاب در حدود کار شورا نیست و امسال باید سال محرومیت‌زدایی از چهره شهر باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری اذعان کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالایی است و آثار تاریخی خوزستان حکم شناسنامه را برای ملت ایران دارد.

سعادت‌نیا با بیان اینکه به علت حضور هشت ساله جنگ در خوزستان نتوانستیم از ظرفیت‌های فرهنگی استان استفاده کنیم تصریح کرد: در شورای شهر اهواز از ظرفیت‌های کار‌شناسی، علمی و دیدگاه‌ها و ایده‌های افراد کار‌شناس و متخصص و خبره در حوزه‌های فرهنگی استفاده می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار