تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۰۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ؛
نفتونی‌ها نیم گام تا صعود به لیگ بر‌تر
در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت مسجد سلیمان در شرایطی در بندرعباس میهمان آلومینیوم خواهد بود، که با یک تساوی هم در هر شرایطی لیگ برتری خواهد شد.

تیم نفت مسجد سلیمان پس از کسب نتایج درخشان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز در حالی میهمان تیم آلومینیوم هرمزگان خواهد بود که تنها نیم گام تا صعود به لیگ بر‌تر فوتبال کشور فاصله دارد.

مردان دیار نفتون، در حال حاضر با دارا بودن 40 امتیاز و سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، حتی در صورت شکست و برد خفیف تیم دوم جدول نیز لیگ برتری خواهند شد.

این تیم در مجموع و در 23 دیدار انجام شده خود، صاحب 11 پیروزی، هفت تساوی و پنج شکست است و زردپوشان در صورت کسب یک تساوی و کسب هر نتیجه‌ای از سوی تیم رده دوم جدول پیکان تهران، صعود خود را قطعی خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که هواداران نفت مسجد سلیمان، امروز شاهد حضور تیم خود در لیگ بر‌تر فوتبال کشور هستند و یا اتفاقات نادر و بی‌رحم فوتبال باز هم در واپسین ثانیه‌ها گریبان‌گیر این تیم خواهد شد.

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، در شرایطی در بندرعباس میهمان آلومینیوم خواهد بود، که با یک تساوی هم در هر شرایطی لیگ برتری خواهد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شهنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
1
به امید برد تیم شهرمان
:
:
:
آخرین اخبار