تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۶۰۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جدید بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خبر داد ؛
پرداخت مطالبات مالی بیمارستان طالقانی آبادان
رئیس جدید بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از برنامه‌های خود برای این بیمارستان خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات مالی بیمارستان طالقانی آبادان، کاهش هزینه‌های بیماران و تعمیرات اتاق عمل این بیمارستان از برنامه‌های در اولویت است.

عبدالله خوان‌زاده امروز اظهار کرد: در ابتدای فعالیتم در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان سه هدف عمده را برای پیشبرد کار پیش رو داشته و امیدوار هستم که با همکاری همه‌جانبه بتوانم این اهداف را محقق سازم.

وی از اهداف ذکر شده گفت و ادامه داد: در وهله نخست به دنبال آن هستم که پیگیر مطالبات مالی پرسنل این بیمارستان باشم سپس کاهش هزینه‌های بیماران را عملیاتی کرده و هدف سوم بنده نیز این است که تعمیرات اتاق عمل بیمارستان را اجرایی کنم.

رئیس جدید بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط مسئولان دانشکده و شهری، منابع مالی تعمیر اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله طالقانی تامین شده است.

وی تصریح کرد: به عقیده من با توجه به استعدادهای موجود در منطقه، آینده روشنی در برابر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان و در نهایت دانشکده علوم پزشکی این منطقه وجود دارد.

خوان‌زاده با اشاره به نقاط قوت بیمارستان آیت‎الله طالقانی آبادان، عنوان کرد: پرسنل و هیئت رئیسه دلسوز و مسئولان شهری زحمتکش از نقاط قوت این بیمارستان بوده و در کنار این نقاط قوت نباید به سادگی از پیوستن آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد اروند گذشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار