تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۰۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دنبال صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ؛
موج شادی مسجدسلیمان را فرا گرفت
به دنبال صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، موجی از شادی این شهر را فرا گرفت.

به دنبال پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر آلومینیوم هرمزگان و صعود مستقیم این تیم به لیگ برتر، هواداران و طرفداران پرشور تیم نفت به خیابان‌های این شهر ریختند و تا ساعتی پس از نیمه شب به جشن و شادی پرداختند.

شدت حضور و ازدحام مردم شادمان مسجدسلیمان به گونه‌ای بود که عبور و مرور خودروها به کلی متوقف و ترافیک سنگینی در سطح خیابان‌های شهر به وجود آمد و رانندگان را مجبور به خاموش کردن خودروها کرد ولی رانندگان نیز با روشن کردن چراغ‌های خودرو و زدن بوق و همچنین در دست گرفتن پرچم‌های تیم فوتبال نفت و شرکت ملی نفت ایران در شادی طرفداران تیم فوتبال نفت سهیم شدند.

شهر مسجدسلیمان که به واسطه به ثمر رسیدن نخستین چاه نفت خاورمیانه و به وجود آمدن تأسیسات صنعتی و امکانات رفاهی مدرن در 105 سال پیش به شهر اولین‌ها در ایران مشهور است برای نخستین بار در ایران شاهد انجام بازی فوتبال و به زمین خوردن توپ فوتبال بود.

از جمله این اولین‌ها، وجود نخستین استادیوم فوتبال زمین چمن کشور در سال 1302 در این شهر و انجام دیدارها و تورنمنت‌های معتبر کشوری و حضور تیم‌های مطرح و نامدار کشور از قبیل تاج ( استقلال فعلی )، پرسپولیس، شاهین و ... است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار