تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۰۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس فدراسیون فوتبال:
خوزستان مهد فوتبال کشور است/ نفت مسجدسلیمان با غیرت صعود کرد
علی کفاشیان در جلسه انتخاب مجمع هیئت فوتبال خوزستان که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار کرد: خوشحالم از اینکه اولین انتخابات مجمع فوتبال سال جدید در استان خوزستان برگزار می‌شود
علی کفاشیان در جلسه انتخاب مجمع هیئت فوتبال خوزستان که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار کرد: خوشحالم از اینکه اولین انتخابات مجمع فوتبال سال جدید در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مسئولان قبل هیئت فوتبال خوزستان عنوان کرد: خوزستان مهد فوتبال کشور است و با برنامه‌ریزی که در این استان انجام شده اکنون ثمرات خوبی از آن برداشت می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بهترین بازیکنان و مربیان در سال گذشته از خوزستان به کشور معرفی شده‌اند ولی به دلیل جنگ و مشکلات پس از آن مدتی در این کار خلل ایجاد شد اما در حال حاضر فوتبال خوزستان مجددا در حال شکوفا شدن است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان می‌تواند در سال‌های آینده یکی از شانس‌های میزبانی مسابقات آسیایی باشد تصریح کرد: تاکنون امکانات کمی برای خوزستان در بخش فوتبال در نظر گرفته شده ولی با این وجود از کمترین امکانات بیشترین بهره‌برداری شده است.

کفاشیان افزود: مانند روز گذشته که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با قدرت و غیرت توانست به لیگ بر‌تر صعود کند و جمع تیم‌های لیگ برتری خوزستان را به سه تیم برساند.

وی با اشاره به نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال خوزستان بیان کرد: هریک از این سه نامزد کارنامه خوب و موفقی در ورزش دارند و هر کدام با رای مجمع به عنوان رئیس هیئت فوتبال خوزستان انتخاب شود باید با سایرین همکاری بیشتری داشته باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار