تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۰۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انصاری خواستار شد:
تلاش در جهت تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و همکاری همه جانبه باید دانشکده علوم پزشکی آبادان را در آینده ای نزدیک به دانشگاه تبدیل کنیم.

محمدسعید انصاری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان با ابراز خرسندی از حضور در جمع پزشکان و پرستاران این بیمارستان افزود: در سال‌های گذشته این بیمارستان با مشکلات بسیاری مواجه بود و امروز با سعی و کوشش شما وضعیت مناسبی پیدا کرده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های دکتر سرکاریان رئیس پیشین بیمارستان آیت‌اله طالقانی ابراز امیدواری کرد تا دکتر خوانزاده رئیس جدید بیمارستان با تمامی توان خود در جهت ارتقاء این مجموعه بکوشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به برگزاری چندین جلسه با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با همراهی رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در این جلسات حسن نیت و نظر مساعد وزیر در مورد آبادان برای ما مسجل شد.

انصاری تصریح کرد: آبادان با توجه به موقعیت استارتژیکی و جغرافیایی مناسبش امکان تبدیل شدن به قطب پزشکی منطقه را دارد.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیکی آبادان به استان بصره توانایی ارائه خدمات پزشکی به سایر کشورهای همجوار همچون عراق وجود دارد.

 نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه دکتر مطلق رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در مدت تصدی اش در آبادان خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه کرده است، گفت: از وی می‌خواهم که به این زودی آبادان را ترک نکرده و تا تبدیل شدن دانشکده این منطقه به دانشگاه در کنار ما باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار