تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۰۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه تعریض پل سوم كجاي كار است؟
معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: پروژه تعریض پل سوم كه در بهمن ماه كلنگ‌زني شد، در حال اجراست و با روند كنوني، از زمان‌بندی در نظر گرفته شده براي اين پروژه جلوتر هستیم.

محمدعلی دوایی‌فر اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی یک ساله انجام عملیات تعریض پل سوم، اقدامات لازم در جهت اجرای این طرح در حال انجام است و کار با سرعت در حال پیشروی است.

وی ادامه داد: مشکل خاصی در اجرای طرح ایجاد نشده و تنها نگرانی سازمان آب و برق از نحوه اجرا و احتمال خاک‌ریزی در رودخانه کارون بود که با صراحت اعلام می‌کنم هیچ‌گونه خاکریزی در کارون صورت نخواهد گرفت و در اجرای این طرح نیازی به خاکریزی نیست.

معاون عمرانی شهرداری اهواز افزود: کارگروه هماهنگی تجهیز شده و در حال فعالیت هستند. کارگروه مستقر در محل اجرای پروژه در حال نصب شمع‌ها و سرستون‌ها است و کارگاه شهرک صنعتی نیز تیرهای فلزی را در حال آماده‌سازی دارد. حدود 80 تا 90 کارگر نیز با سرعت در حال انجام کار هستند و کار همچنان ادامه دارد.

دوایی‌فر در خصوص اعتبار پروژه گفت: اعتبار اولیه 10.5 میلیارد تومان بوده که در صورت نیاز و انجام اقدامات بیشتر از اعتبار 25 درصد ابلاغیه نیز می ‌وانیم استفاده کنیم که در مجموع 13.5 میلیارد تومان اعتبار اجرای طرح تعریض پل سوم در نظر گرفته شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار