تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۶۰۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار از شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد
استاندار خوزستان با حضور معاونین خود و سایر مسئولان اجرایی استان از شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در جمع حاض به ارایه گزارش عملکرد این شرکت، افق‌ها و اولویت‌های آینده پرداخت.

همچنین استاندار خوزستان با بیان اینکه هر سرمایه گذاری بزرگ باید با محیط تعامل داشته باشد و به نحوی تعامل کند که در محیط اجتماعی خود دچار تعارض نشود. این مجموعه ها علاوه بر اینکه باید به درون سازمان و منابع انسانی آن بپردازند با محیط خارج از سازمان تعامل سازنده برقرار کنند.

استاندار خوزستان گفت: در صورتیکه سرمایه های بدست آمده در استان به گردش درآیند ، علاوه بر اینکه باعث رونق اقتصادی می شوند با افزایش اشتغال، امنیت را بدنبال خواهند آورد.

استاندار خوزستان و هیات همراه وی از بیمارستان 6 و تخت‌خوابی شهدای فولاد خوزستان، ورزشگاه و استادیوم 30 هزار نفری فولاد، تصفیه‌خانه پساب کارخانه فولاد و واحدهای تولیدی بازدید کردند و با حضور در کمپ سرپوشیده از تمرین تیم های پایه فوتبال فولاد خوزستان دیدن کرد.

سه کارخانه بزرگ فرآوری فولادخام و واحدهای پشتیبانی به وسعت 375 هکتار زنجیره تولید در شرکت فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهند که شامل واحدهای تاسیساتی تامین مواداولیه، واحدهای احیاي مستقیم، بخش فولادسازی و واحدهای پشتیبانی می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار