تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۶۰۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كياني‌زاده خبرداد:
برگزاري مسابقات فوتبال آسيا در خوزستان در صورت ميزباني ايران
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در صورت میزباني ايران در بازی‌های فوتبال 2019 آسيا، وزیر ورزش و کفاشیان قول دادند كه خوزستان هم جزو یکی از استان‌های میزبان باشد.

فرامرز کیانی‌زاده در مجمع هیات فوتبال استان که امروز 20 فروردین ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارکرد: به طالقانی ريیس جدید هیات فوتبال استان تبریک می گویم و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که می‌کند و حمایت‌هایی که می‌شود، بتواند در کار خود موفق باشد. همچنین صعود تیم نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر کشور تبریک می‌گویم.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: قرار است ایران بازی‌های فوتبال 2019 آسيا را میزبانی کند که دو، سه کشور دیگر هم رقیب ایران هستند، به همین منظور هشت استان کشور میزبان این مسابقات خواهند بود. ابتدا قرار بود خوزستان هم جزو میزبانان این مسابقات باشد که به همین منظور قرار بود من در جلسه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده بود، شرکت کنم اما بعد به من اطلاع دادند که خوزستان حذف شده است و یزد جایگزین آن شده و گفتند كه دیگر نمی‌خواهد شما در این جلسه شرکت کنید که این حذف به علت نداشتن هتل در این‌جا مطرح شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: به هر حال من با صحبتی که با وزیر و کفاشیان داشتم قرار شد من در این جلسه که دو روز پیش بود، حاضر شوم و صحبتی را جهت دفاع از استان داشته باشم. من در آن جلسه باتوجه به سابقه خوزستان در ورزش کشور و فوتبال و همچنین تیم‌هایی که از استان ما در لیگ‌های کشوری در بخش آقايان و بانوان وجود دارد و تعداد آن‌ها بیش از 40 تیم است و هیچ استانی هم نصف اين تعداد تيم را در لیگ‌های کشوری ندارد، جهت دفاع حاضر شدم.

وی بیان‌کرد: استادیوم 50 هزار نفری ما کامل شده است، در حالی که سایر مدیران گفتند که ورزشگاه‌های آن‌ها هنوز در مواردی باید کامل شود که تا آن مقطع نیز استادیوم اختصاصی فولاد هم آماده مي‌شود. به هرحال پس از آن جلسه وزیر و کفاشیان قول دادند که اگر ایران میزبان مسابقات 2019 بود، خوزستان هم جزو یکی از استان‌های میزبان باشد.

کیانی‌زاده در ادامه خاطرنشان‌کرد: طالقانی و کسانی که قرار است در هیات فوتبال استان کار کنند، البته در فوتبال استان كار شده است ولي ظرفیت‌های استان بیشتر از اين‌ها است و باید برای آن برنامه‌ریزی شود تا شاهد رشد فوتبال استان باشيم.

وی بیان‌کرد: واقعیت این است که ما در بخش دعوت‌شدگان خوزستانی به تیم‌ملی فوتبال به وي‍ژه بزرگسالان، ضعیف هستیم. البته انتظار نداریم که به زمان قبل برگردیم و 9 بازیکن در تیم‌ملی داشته باشیم، چرا که استان‌های دیگر هم پیشرفت کرده اند اما این انتظار را داریم که سه، چهار بازیکن در تیم‌ملی داشته باشیم كه تاكنون اين اتفاق رخ نداده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان‌کرد: طالقانی از نفراتی که توانایی لازم را دارند، حمایت کند و انتظارمان این است که در بخش برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان کار شود و همچنین مسابقات لیگ استان برگزار شود. از طالقانی می‌خواهم برگزاری مجمع سالیانه را هم فراموش نکند و حداقل سالی یکبار این مجمع را برگزار کند.

وی ادامه‌داد: اگر طرح آسیا ویژن همچنان پابرجا است، از طالقانی می‌خواهم به آن توجه کند، چرا كه این طرح می‌تواند باعث پیشرفت شود. همچنین از او می‌خواهم توجه به شهرستان‌ها و ورزش بانوان به ویژه فوتبال آن را فراموش نکند. طالقانی باید برای درآمدزایی هم برنامه‌ریزی کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار