تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۶۰۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدايي در حاشيه بازديد از فولاد خوزستان:
منابع انسانی سازمان ها بايد دانش محور باشند
استاندار خوزستان گفت: اگر هر سازمان یا مجموعه بزرگی براساس طرح و یک برنامه حرکت کند قطعا به نتیجه خواهد رسید.

عبدالحسن مقتدایی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد خوزستان اظهارکرد: سازمان های بزرگی همچون شرکت فولاد خوزستان اگر استراتژی نداشته باشد دچار روزمرگی می شوند اما این شرکت دارای یک نقشه راه است.

وی افزود: همیشه رسم است که شاخص ها و ارزیابی های هر سازمان با دوران قبل از انقلاب بررسی شود، اما ما معتقدیم باید شاخص هایی را خودمان تعیین کنیم و آنها را در ارزیابی ها ملاک قرار دهیم.

مقتدایی تصریح کرد: اگر هر سازمانی از جمله فولاد خوزستان نقشه راه داشته باشد قطعا می داند از چه مسیری به چه نقطه ای می خواهد برسد. اینکه مدیریت شرکت فولاد خوزستان می گوید کل نقدینگی فولاد خوزستان در استان می چرخد و می ماند این مساله بهترین شاخص برای ارزیابی این شرکت است.

مقتدایی ادامه داد: در سازمان باید نکاتی رعایت و مورد توجه قرار گیرند؛ در درون سازمان ها باید منابع استانی را مورد توجه قرار داد و در این صورت قطعا موفق خواهیم بود. منابع انسانی سازمان ها نیز باید علمی و دانش محور باشند و نیروی استانی علمی اقدام غیرمنطقی نمی کند و خواسته های غیرمنطقی ندارد. اگر سازمانی همچون فولاد موفق است و به شاخص های تولیدی خود مفتخر است، پس نیروی انسانی خوبی داشته است. در کنار شاخص منابع انسانی، مدیریت فولاد هم مدیریت موفقی بوده است و کل موفقیت ها مرهون زحمات فکری و فیزیکی مجموعه است.

مقتدایی بیان کرد: از عوامل موفقیت در سازمانها این است که سازمان شرایط محیطی را در نظر بگیرد و مواردی مانند پرداختن به اموری همچون ساخت بیمارستان و ورزشگاه می تواند از جمله اقدامات ماندگار سازمان ها باشد. البته وقتی مراکز درمانی و ورزشی توسط سازمانی همچون فولاد ساخته می شود اولویت خدمات رسانی در این مراکز با نیروها و مجموعه فولاد است و این خدمات باید جامعیت پیدا کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار